Ügyfélfogadás az Orgona utcában

A Orgona utcai ügyfélszolgálati irodában 2020. május 12-től ismét lehetőség nyílik személyes ügyintézésre.

                                                                                                               

 

A GYHG Nonprofit Kft. és a GYŐR-SZOL Zrt. Orgona utcai közös ügyfélszolgálati irodájában az egészségügyi vészhelyzetre vonatkozó szabályok betartásával 2020. május 12-től ismét lehetőség nyílik személyes ügyintézésre.

 

A Jókai utcai iroda egyelőre továbbra is zárva tart!



A személyes ügyintézésre kizárólag a következő szabályok betartásával van lehetőség: várakozni az épület előtt kell, a soron következő ügyfél szólításra léphet a helyiségbe; belépés előtt a kihelyezett fertőtlenítővel a kezet le kell fertőtleníteni; maszk viselése az ügyféltérben kötelező; mind a sorban álláskor, mind a helyiségben legalább 1,5 méter távolságot kell tartani egymástól.


Akik valamelyik előírást nem tartják be, azoktól a belépést megtagadják!



A szolgáltatók kérik, hogy akik tehetik, a személyes ügyintézés helyett továbbra is részesítsék előnyben a telefonos (96/50-50-50), valamint az elektronikus (info@gyorszol.hu illetve info@gyhg.hu) felületen történő ügyintézést.

 

Köszönjük megértésüket és együttműködésüket!